Cum să iei notițe eficient în mediul business?

Cum să iei notițe eficient în mediul business?

În mediul business dacă nu iei notițe în timpul zilei, vei pierde oportunitățile să îți maximizezi productivitatea. Luarea de notițe nu doar că te ajută pe moment, dar reduce și efortul pe care îl vei depune mai târziu când vei avea nevoie de informații.

Luarea diverselor notițe este o abilitate ce rămâne cu tine chiar și după terminarea zilelor de școală. Poate că înainte, notițele te ajutau să-ți amintești detalii importante pentru teste, dar acum notițele pot fi folosite ca un sistem eficient de organizare a gândurilor și conceptelor.

Putem confirma că luarea notițelor este o modalitate subtilă și sigură de a avea succes la locul de muncă. Din acest motiv, vom prezenta în continuare câteva sfaturi utile pentru a lua notițe într-un mod eficient.

Când trebuie să luăm notițe?

  1.     Întâlnirile 1 la 1

Fie că te afli în postura de superior sau angajat, luarea de notițe în timpul acestor întâlniri sugerează că iei lucrurile în serios. De asemenea, notițele te pot ajuta să iei în seamă detaliile personale legate de interlocutor, astfel încât, să poți forma o relație mult mai bună cu acesta.

  1.     Conversațiile importante

În timpul ședințelor sau sesiunilor de brainstorming este foarte ușor să fii distras de ce se întâmplă și să nu fi reținut nimic odată ce ai ieșit din cameră. Dacă nu participi activ, asigură-te că îți notezi informațiile importante.

  1.     Întâlnirile cu clienții

E o idee bună să aduci o agendă și un stilou cu tine în timpul întâlnirilor cu clienții, astfel poți nota fiecare detaliu legat de cerințele clientului. Pe termen lung este mai bine să ai mai multă informație decât să omiți anumite lucruri.

De asemenea, instrumentul de scris va exprima statutul tău și câtă importanță acorzi întâlnirii. Așadar, asigură-te că mesajul comunicat este potrivit, cu un stilou calitativ care nu te va lăsa la greu exact când trebuie să notezi cele mai importante detalii.

  1.     Întâlnirile cu mentorii sau alte contacte

Chiar și o simplă întâlnire la cafea ar trebui înregistrată. Prin notițele luate, îi vei arăta interlocutorului că timpul și expertiza sa sunt apreciate. Iar dacă este o întâlnire rară sau unică, vei vrea să îți amintești fiecare detaliu, în caz că nu vei mai avea ocazia să discuți cu persoana respectivă.

Te poți folosi de notițe pentru a continua discuția într-o manieră semnificativă, precum trimiterea unei referințe sau articol despre care ați discutat în timpul întâlnirii.

Cum luăm notițe?

  •        Încearcă să iei notițe parțiale, sari peste cuvinte, foloseste cuvinte cheie, scrie propoziții incomplete. Iar apoi întoarce-te la acestea pentru a le face mai ușor de înțeles, cât timp încă mai ai contextul discuției în minte. Când vine vorba de luarea notițelor, mai puțin e mai mult. De obicei ședințele de o oră pot fi rezumate în zece sau mai puține subiecte de discuție.
  •        Folosește stiloul și hârtia deoarece sunt mai puțin intruzive și mai ușor de folosit. Dacă folosești tableta, telefonul sau laptopul pentru a lua notițe, poți crea o barieră între tine și interlocutor. Aceste dispozitive pot crea impresia că lucrezi și la alte lucruri în timp ce vorbești cu persoana respectivă.

Acestea sunt sfaturile noastre pentru a lua notițe în mod eficient. Dacă te-am inspirat să începi să iei notițe cu stiloul, îți recomandăm să explorezi magazinul Poenari pentru a găsi stiloul perfect.

Lăsați un comentariu
Comentarii
01.06.2021 09:37
Doresc sa achiziționez un stilou de la dvs. cu termen de livrare mai scurt joi 03.06.2021 pana la ora 15.
Este posibil?
Mulțumesc!
[email protected]