Cadourile corporative: 5 beneficii de care se poate bucura compania ta

Cadourile corporative: 5 beneficii de care se poate bucura compania ta

Cadourile corporative pot fi reprezentate de o gamă diversificată de produse, începând de la stilouri de lux (așa cum sunt cele disponibile pe site-ul nostru www.poenari.ro) și până la diverse articole utile activității de birou, personalizate cu logo-ul firmei proprii.

Care sunt avantajele pe care le aduce o astfel de campanie bazată pe oferirea de cadouri corporative? Aflăm în rândurile următoare:

Consolidarea unor parteneriate de lungă durată

Atunci când aveți dubii cu privire la eficacitatea acestor tipuri de campanii promoționale, este esențial să vă gândiți că în spatele oricărei companii se află niște persoane, iar oamenilor le place, fără doar și poate, să primească cadouri.

De asemenea, oamenii au tendința de a acorda mai multă atenție celui sau celei din partea căruia/căreia tocmai au primit o atenție sau un dar. Acest aspect este, bineînțeles, valabil și în materie de companii.

În cazul în care cadourile corporative pe care le dăruiți partenerilor sau potențialilor parteneri sunt personalizate cu numele sau logo-ul propriei firme, vă veți bucura de o tranziție mai ușoară spre consolidarea unor parteneriate puternice și de lungă durată.

Creșterea gradului de notorietate a propriului brand

Prin intermediul cadourilor corporative, atât numele, cât și logo-ul sau un alt element reprezentantiv al propriului brand va fi prezent în activitatea zilnică a celor cărora le transmiteți asemenea daruri.

Astfel, distribuirea de cadouri cu numele firmei (puteți include și informațiile de contact ale acesteia) va duce la asocierea companiei cu o atitudine pozitivă, în special dacă optați pentru articolele necesare zilnic în activitatea de birou (ca de exemplu: stilouri de lux, agende personalizate, calendare, etc).

Economisirea resurselor financiare ale firmei

Printre numeroase alte aspecte, cadourile corporative pot fi considerate și o metodă deosebit de rentabilă de publicitate.

Întrucât astfel de articole sunt, de obicei, păstrate și folosite destul de frecvent de către partenerii sau colaboratorii firmei proprii, costul implementării unei campanii de acest gen este mult mai scăzut, comparativ cu resursele financiare implicate în alte forme de publicitate.

Consolidarea, creșterea și menținerea loialității clienților

Dacă vă îndreptați atenția asupra potențialilor sau actualilor clienți ai firmei dumneavoastră, atunci în mod cert aceștia ar trebui să se regăsească pe lista destinatarilor spre a primi cadouri corporative. De ce? Ei bine, pentru că există șanse destul de mari ca acei clienți să opteze frecvent către produsele sau serviciile pe care le oferiți.

De asemenea, dăruirea de cadouri corporative le reamintește destinatarilor că sunt importanți pentru compania respectivă. Acesta este un sentiment pozitiv care are impact nu doar asupra creșterii loialității clienților, ci și asupra consolidării, respectiv menținerii sale.

Îmbunătățirea percepției clienților cu privire la propriul brand

Primirea unui cadou conduce la dezvoltarea unei percepții pozitive asupra expeditorului. De fapt, ideea de dăruire în sine este asociată cu bunăvoința.

Prin oferirea de cadouri corporative colaboratorilor dumneavoastră le veți influența într-o manieră pozitivă și percepția acestora asupra propriului brand.

Campaniile bazate pe cadourile corporative sunt „condimentul” lipsă din rețeta de succes a afacerii dumneavoastră? Atunci vă așteptăm pe www.poenari.ro cu o gamă de stilouri de lux, realizate din lemn, pentru a le inspira colaboratorilor dumneavoastră un plus de rafinament.

Lăsați un comentariu