Livrare și retur

Livrarea produselor
POENARI PEN COMPANY SRL livrează produsele comandate prin intermediul site-ului pe întreg teritoriul României. Acestea vor fi expediate la adresa de livrare menţionată în formularul de comandă. Livrarea se face de către FanCourier în intervalul orar 09-17. Ora la care se face livrarea ține exclusiv de posibilitățile curierului. Pentru a afla detalii despre coletele expediate, va rugăm să contactați curierul la numărul de telefon 021.9336, sau să accesați site-ul www.fancourier.ro și să introduceți numărul de colet la secțiunea “Unde este expediția mea?”. Prețul transportului pe teritoriul României este de 18 lei. Transportul este gratuit la comenzile de peste 500 lei fiind valabil pentru toate localitățile ce au sedii Fan Courier sau se află în vecinătatea acestora. În cazul în care localitatea unde trebuie să ajungă produsul presupune un cost mai mare decât cel standard (curierul percepe o taxă pentru kilometri suplimentari) vom informa clientul despre numarul de kilometri și costul implicat. Plata costului suplimentar revine in totalitate clientului indiferent de valoarea comenzii.  Produsele pot fi ridicate personal de la atelierul nostru din Str. Aviatorului, Nr. 72, Loc. Șcheia, Suceava, de luni până vineri între orele 09-17.

Returnarea produselor
Conform OUG 34 din 2014, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului.
În momentul primirii comenzii, recomandăm insistent tuturor clienţilor să verifice temeinic produsele înainte de a le folosi. Vă informăm că POENARI PEN COMPANY SRL nu se obligă să returneze cheltuielile de transport. Orice produs trebuie returnat la punctul de lucru (cel de la pagina de Contact de pe acest site). Societatea noastră nu poate fi trasă la răspundere pentru produse pierdute sau întârziate în momentul returnării. Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii.
Puteţi returna produsele prin Fan Courier, iar suma de bani plătită de dvs. vă va fi returnată integral, mai puţin costul transportului, în termen de 14 zile de la primirea coletului de către noi. Orice intenţie de retur a unui produs trebuie să fie comunicată prin email ([email protected]), iar produsele returnate trebuie sa fie insotite de cutie, etui (daca este cazul), certificatul de autenticitate/garantie şi de factura fiscală. Nu aveti obligaţia să păstraţi şi ambalajul de carton original.
Exceptii de la dreptul de returnare
Consumatorul nu mai beneficiaza de aceleasi drepturi şi în cazul în care produsul comandat a fost creat dupa solicitarile acestuia, mai exact, produsele personalizate sau cele care prin natura lor nu pot fi returnate (cele care sunt personalizate prin gravură laser cu imagini sau texte solicitate de client). Categoriile de produse care se exclud de la posibilitatea de returnare sunt precizate in Ordonanta de Urgenta 34/2014 din 04.06.2014 articolul 16 punctul c. “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale …c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.”